Kun je producten retourneren of ruilen?

Alleen producten uit de kant-en-klaar collecties ‘lampen’, ‘kussens’, HKliving en ‘dekens’, kunnen worden teruggestuurd of geruild. Voor alle producten die speciaal worden besteld uit de collectie ‘behang’ en ‘vloerkleden’ geldt dat deze niet kunnen worden geretourneerd. Ook teveel bestelde rollen behang kunnen niet worden teruggestuurd.

Er is voor de kussens en dekens een zichttermijn van 30 dagen. Binnen die periode kan zonder opgaaf van redenen het product terug worden gestuurd. Stuur hiervoor ook altijd een mail aan verkoop@in-huis.nl. Vermeld hierin het product- en factuurnummer, bankrekeningnummer en dat het om een retourzending gaat. Het product dient ongebruikt en in de originele verpakking te worden geretourneerd aan:

In Huis bij Franka, Grunerielaan 7, 2343 AK Oegstgeest.

Uitverkoop artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Kosten van retourzendingen zijn voor eigen rekening. Zorg ervoor dat de zending voldoende is gefrankeerd. Niet voldoende en/of ongefrankeerde zendingen worden geweigerd. Als iets wordt teruggestuurd is de verzender verantwoordelijk voor verlies of beschadiging. Zorg voor bewijs van versturen. Het factuurbedrag voor het geretourneerde product, minus de verzendkosten, wordt na ontvangst en controle van het retourpakket binnen twee weken op de rekening teruggestort.

Wil je een product ruilen, of een andere uitvoering ontvangen bijvoorbeeld, dan kan dat. Je stuurt het als eerste ontvangen product terug (zie hierboven) en wij sturen je de nieuwe versie toe. De transportkosten van een 2e zending op 1 bestelling zijn voor rekening van de ontvanger.